Wednesday, January 25, 2006

Heran

Hmm aku tak tahu la member aku sorang ni. Lepas VSS terus menyepikan diri. Nombor telefon bertukar pun tak nak bagi org tahu. Heran aku. Aku dok call pun tak angkat. Aku cuma nak bagitahu yg aku nak bank in kan duit dia. Bukan aku nak mintak duit dia. Aku bab duit ni once aku dah dpt confirmation org tu dah terima baru aku lega sket. Bab duit ni jangan buat main adakalanya pak aji pun bole menipu (itu pak aji yg koro la maksud aku, jgn interpret lain plak). Memula aku call sorang kawan utk dapatkan nombor tapi dia cakap dia lupa nak save ari tu. Dia suggest aku call sorang member, aku pulak dah terhilangkan nombor minah sorang ni sebab sejak bertukar sim card ari tu, tapi cari punya cari dapat gak akhirnya. Pastu aku call la dia. Aku pun tanya la kot dia ada nombor member aku sorang ni ha. Dia cakap ada tapi member aku tu tak bagi beritahu org lain. Hmm muskel aku. Kenapa tak leh tahu phone number? Peliknya. Nak lari daripada aku ker? Bukannya dia berhutang ngan aku pun, in fact aku nak bagi duit lagi kat dia. Takkan tak nak kot. Isk pelik aku sampai hari ni tak terjawab.