Friday, October 28, 2005

Selamat Hari Raya

Raya is around the corner. Syoknya nak raya....Hmm last week aku amik cuti sehari sebab nak pegi interview kat kl. Aku park kereta kat open parking bukan kat basement sebab aku tak jumpa kat mana parking basement building tu. The interview went well tapi bila aku nak balik nak keluar dr parking tu aiyaa..something happened. Masa aku nak reverse tu aku terhentam kereta belakang. Dalam hati aku dah berdebar dah. Sekali aku pusing tengok Merc yang aku hentam. Aku terpk eh takkan Merc ni tak berbunyi alarm dia, belum pun sempat aku habis berpk dah berbunyi alarm dia. Alamak panik aku kejap. Aku pun apa lagi cepat cepat keluarkan kereta pastu keluar dari parking. Sebelum aku keluar tu aku sempat jengah sat teruk ker aku hentam Merc tu sekali tu tengok tak de tercalar sket pun. Alarm jer lebih. Lega sket aku walaupun dah bersalah. Aku pun tengok kereta aku tak ada apa apa pun. Bumper pun tak jatuh kira okey ler tuh. Meaning aku tak hentam kuat pun. Just touch sket jer ala ala cuit gitu. Kalau ler lampu dia pecah ker hai mahu habis gaji aku sebulan kot. Ye la Merc tu jer harga dia lebih setengah juta. Plat baru lak tu. Setakat spare part dia aku rasa mahu beribu kot. sesilap bole buat downpayment Gen2 hehehe...

Anyway since raya is approaching, aku nak mintak maap bebanyak kat owner Merc tu. Jgn ler mare. Pada semua, PS nak ucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin. Terkasar bahasa atau tersinggung dengan tulisan PS ni mintak maap le bebanyak. Pada sesiapa yg kenal tu sudikan la berkunjung ke rumah. Insya Allah PS hidangkan kuih raya bukan biskut kering. So everybody, Selamat Bercuti!