Monday, January 16, 2006

New Year

Lama betul tak update blog ni. Mana tak nya bz manjang. Kalau dulu sempat gak nak update kat rumah tapi skrg ni tak sempat dah. Kat rumah pun byk kerja kena buat. Hmm bila tahun baru mula la azam baru...hehehe tahun lepas tak de azam pun sebab tahun lepas baru dapat baby baru so azam utk take care the baby lebih menyerlah. This year, azam aku nak jadi proactive. Proactive kat sini bermaksud selama ni aku ni jenis procrastinate so aku nak defeat that bad attitude. Antaranya every week hari ahad tu aku nak iron semua baju aku untuk seminggu termasuk tudung sekali so pepagi tak kelam kabut. Itu azam tahun ni ler. Untuk financial pun ada gak. Aku nak simpan $$$ certain amount kat dlm ASB tak termasuk saving kat tempat2 lain. Pastu aku nak put more effort dlm kerja kerja yg aku buat. Tak nak jadi malas. Kena buat study lebih sket utk setiap assignment yg diberikan. Ok la cukup la aku reveal yg ni jer. Karang byk sgt aku reveal org tanya apsal tak buat itu , ini and sebagainya..hehe. Lagi satu nak cari kerja baru hehehe....

So tahun ni mmg aku berazam nak buat betul betul apa yg aku dah tulis kat sini sebab aku try nak buktikan the science of keeping your wish list.