Monday, January 23, 2006

Jana wang

Aku baru je beli satu e-book last week. Memula aku tengok apa benda menatang la tsunamiwang ni. Nak mintak derma tsunami lagi ker? So aku abaikan jer la. Tapi bila aku bukak blog member aku dia ada cerita pasal pasif income ni and melalui tsunamiwang ni. So aku pun bukak jer la. Menarik jugak buku ni sebab aku ada baca buku Azizi Ali jugak. Lebih kurang mcm Azizi Ali tapi dia lebih fokuskan pada golongan yg berpendapatan rendah dan sederahana which is good sebab rata rata kat Malaysia ni ramai yg berpendapatan sederhana.

Aku memula macam tak percaya jer tapi beli jer sebab 50 ringgit sebagai saluran untuk mendapatkan ilmu apa salahnya. So far aku baca buku ni memang menarik sebab kadang kadang kita ni mudah terlupa dengan perkara yg sepatutnya. Even nak dapat duit pun tak de la susah sangat so i think this book is a good thing to start jugak la. For those yg interested bole la order from this site or just tgk whether u like it or not. http://www.tsunamiwang.com/?ref=azrin33