Monday, September 12, 2005

Shopping lagi...

Every weekend schedule aku filled with activities. Last Saturday aku ada appointment dgn Dr Sofiah kat SJMC. Follow up actually untuk kakak. Dia kata lung anak aku dah clear. Alhamdulillah syukur. Dari SJMC pegi ke Subang Parade pulak sebab nak htr adik aku jumpa member dia. Tapi disebabkan member dia dtg lambat adik aku cancel jer so we all window shopping kat situ. We all dok tgk blazer kat situ. Hmm mahal jugak so adik aku pun suggest pegi Sg Besi sebab dia kata kat situ ada satu kedai jual baju and blazer yg murah dan berkualiti. Maksud kualiti kat sini kain dia boleh tahan and design pun menarik. Harga dia less than 100. Aku pun berminat gak la nak tgk cemana rupanya so from Subang Parade we went to Sg Besi. Kakak, aku bagi makan roti kasi alas perut. Tak per anak aku tough. Lagipun tadi dah heavy breakfast kat SJMC. Sampai kat Sg Besi aku tgk ramai pelanggan dia adalah Cha Ya Nun Alif jer. Org sebangsa aku cuma aku dan adik aku serta 2 org (mak dan anak) Tak per la aku tak peduli la. So aku tgk mmg menarik blazer dia. Macam-macam jenis dan design. Nak kain lembut, keras semua ada. Blazer pendek, labuh pun ada. Boleh alter plak tu. Not bad at all. Anak aku yg tgh tido tu aku masukkan dalam pram je. Nasib baik tak bawak adik. Kakak yg dah besar bagak ni aku sumbat je dalam pram hehehe...Agaknya kalau mak mentua aku tgk mesti dia chop aku ni gila shopping. Yang menariknya ada jual kurta. Cantik dan murah sebab aku pernah tgk design yg lebih kurang harga dia mahal tapi kat situ bole dapat dalam 60 ringgit jer. Lama jugak la aku spend time kat situ baru balik rumah. So skrg aku dah tahu port baru untuk cari baju selain drp tpt biasa aku...hehe...