Monday, August 29, 2005

Shopping

Last week pegi Ikea. Cari barang sket. Lepas balik dr SJMC terus ke sana. Aku budget 500 tp semua sekali 200++ ok la. Janji tak over budget. Kalau over budget, mahu hubby aku bising. Pastu semalam cari penyidai yang aku nak cari dari dulu tu. Pegi Puchong nasib baik dapat. Harga bole tahan la. Tak de la mahal sangat and tgk pun good quality. Boleh tahan berat up to 60 kg. Bak kata hubby aku kalau anak aku dua org ni nak bersidai pun bole...hehehe...Aku bayangkan kalau diaorg nakal aku sangkut diaorg kat penyidai ni hehehe...

Sebenarnya aku dah terdelete entry aku minggu lepas. Aiyaa macam mana la aku bole delete....Tak pe la.
Adik aku last week bagitau kata dia dah berhenti kerja sebab nak buat fulltime Unit trust. Hmm for me it is ok. Suka hati ko la as long as u can manage. Aku tak kisah dia nak buat kerja apa pun as long as kerja yg halal. Kalau mak aku dengar mesti dia tak suka. Ye la org tua selalunya bila dengar berhenti kerja sebab nak buat bisnes fulltime ni diaorg akan sceptical sket. Adik aku ni jenis tak suka org control. Kalau org marah lagi dia akan buat. So do whatever you want to do. Aku malas nak campur nanti kalau aku cakap lebih aku juga dicop jahat so terpulang la...dah besar pun. Aku tak akan beri pendapat aku kalau dia tak mintak. Kalau dia mintak ok la. Setakat nak suruh aku komen lepas dia buat..hmm harap maaf...no comment ok.

K la aku nak chow sebab nak tulis audit report yg panjang berjela tu....