Wednesday, September 13, 2006

Ponteng kelas

Lebih kurang seminggu aku ponteng kelas aerobic and yoga aku tu. Isk alasan konon keje banyak tapi yg benornya aku letih balik tempoh jem hari hari dr KL. Tapi last monday i started balik my aerobic class. Pancit gak bila buat cardio workout. Sampai bila instructor tanya aku, nak slow sket ke beat aku dah tak leh nak cakap sebab dah tercungap cungap. Isk apa ler aku ni eh. Baru ponteng kelas baper kali jer dah pancit bila nak start balik. But i notice bila aku aktif bersenam, kegiatan lain dalam hidup aku pun memberikan kesan. Aku kurang dah moody sebab rasa dah fresh sket. Tak mudah mengantuk dan rasa tenang sket sebab masa buat workout tu memang bole release tension. In fact kalau buat workout tu step tak betul memang instructor tegur punyalah. Kita memang tak yah nak pk pasal kerja or houshold chores yang tak settle lagi. You just concentrate on your workout and walla...u'll enjoy it.

Semalam geng geng aerobic celebrate birthday aku, actually celebrate birthday those yg lahir bulan september. Ramai gak dalam group aku ni lahir bulan september, patut ler perangai pun lebih kurang jer hehehe...

Next week aku kene ponteng lagi kelas aerobic aku sebab aku nak cuti seminggu and balik kpg. Turn aku plak jaga abah aku kat kpg....