Thursday, August 10, 2006

Step workout

Phew, termengah mengah aku buat step workout ni. Terkengkang kengkang aku sebab bila instructor suh ikut tempo, tangan ngan kaki aku tak de coordination langsung. Orang ke belakang aku ke depan, tangan ntah mana mana hala aku buat. Pastu bila buat step tango, aku buat step suka ati aku. Aku tengok instructor tu buat cantik jer. Gerak badan dia pun cantik. Aku punya step...hmmm baik sket jer daripada si Faizal tu. Kira aku ni kalau masuk kelas Cikgu Linda or Corie, memang fail punya la. Nak nak bila buat single single double tu memang aku out of tempo ler. Orang buat double aku buat single, pastu patut step kanan aku buat step kiri. Kalau nak masuk dlm kamera memang aku ler jadi sasaran untuk diketawakan. Kelas hari ni Yoga tapi ari ni aku tak pergi la, ari sabtu lak pergi. Dah 3 hari anak aku stay kat nursery sampai 7.30. Yang bagus nya kelas aerobic ni buat semangat aku berkobar sket nak exercise. Can't wait till Saturday.