Thursday, September 28, 2006

Aiikk tadi macam byk jer nak tulis tapi tetiba ilang lak bila depan ni. Aparaaa. Aku dapat interview tapi cam malas la pulak nak pegi. Bukan apa tak larat nak pegi pleasekan orang orang yang aku tak pernah jumpa ni. Lagi satu aku tak pernah berjalan jalan kat area situ. Tapi nak try gak la tengok. Isk aku ni kejap nak kejap tak nak. Well aku sendiri confuse. Bulan bulan posa ni g interview penat aaa. Interview plak ngan head hunter so boring gak la sebab diaorg ni nama jer nak jumpa konon tapi kadang kadang tu ntah hapa hapa dia suh kita isi borang. Style diaorg ni dah bole baca dah. Siap nak tahu adik beradik keje apa...macam kene interview ngan SB lak. Haa speaking of SB, aku pernah kene interview ngan SB. Bukan sebab aku ada buat salah tau tapi sebab aku nak tolong member confirm jadi PTD. Rupanya susah gak nak jadi PTD ni. Nak confirm pun kene bawak member g interview. Aku dengar citer member aku jer niat aku terus terbatal untuk amik exam dia walaupun so far diaorg dah panggil aku 2 kali. Dedua tak pegi tapi gatal pi isi borang sebab aku tengok ramai isi borang hehehe...
Tak larat dah nak sit for exam.