Wednesday, August 09, 2006

Aerobic Class

Aku enjoy ngan hobi baru aku ni. It makes me feel alive and fit hehehe..sebab masa aerobic aku rasa leh release tension sket. Apsal aku tak terpk berkecimpung ngan arena ni dulu eh?..Hmm baru aku teringat, aku selalu dengar citer orang kata kalau aerobic ni once tinggal akan gemuk balik. So tu yg aku malas nak join any aerobic classes dulu sungguh pun masa study dulu banyak peluang and masa. Bila dah start keje lagi ler....mim alif lam sin.

Tapi sejak hubby aku dok bagi hint2 terpaksa ler aku menggagahkan diri ni walaupun at first sifat "M" tu memang tebal. Ada opismate aku siap cakap, "Tak ke mana aerobic ko tu." Hmm kene kuat ler willpower aku gamaknya ni hehehe... Talking about aerobic, instructor aku ni bagus sebab dia tunjuk kat aku macam mana nak buat dengan betul so tak de la sakit seluruh badan. Even dia punya warm down pun berkesan so bila aku balik for the first day tu tak berapa nak sakit compared tu kalau buat senaman sendiri sendiri. Ye la beza ler orang berilmu ngan orang main hentam keromo punya style kan.

Aku tanya hubby aku naper dia beriya suh aku join. Dia jawab, "I nak u sihat.Senang bergerak and nak beli baju pun banyak option," Ooopsss....memang sah aku gemuk.