Tuesday, August 01, 2006

New Project

Hmm kalau company aku bz ngan project baru ni, aku pun ada personal project aku. Project apa yea...Project Bilik Tidur Anak aku. Sekarang ni tgh dok recce color dan design yang aku nak buat utk bilik anak anak aku. Tengok harga kat Ikea cam mahai sgt le pulak sebab aku nak kene beli 2 katil budak tapi tak mo beli double decker sebab aku mmg tak prefer double decker. Sejak dahi kakak berjahit dulu mmg aku fobia sket dengan anything yang boleh membuatkan diaorg jatuh and have deep cuts. So double decker mmg a big No No. Dinding aku cadang nak cat color purple pink yang aku tgk kat satu show room ni. Tapi tak beli lagi. Bilik diaorg ni pun aku lom kemaskan lagi. Nak kene buat satu persatu. Kena keluarkan barang yang tak perlu and bla bla.... Ingat nak pasang pergo tapi bila pk balik it's all about the $$$. Forget la bab pergo tu. Lain ler kalau ada pihak nak sponsor you hehhehe.... So back to basic. Kene cari cat yang menarik, Kipas n lightings baru, furniture yang mementingkan safety and tak terlalu mahal. Kira kira dalam 1k gak la kene spend ni. Hmm cukup ke eh? Katil kene 2, wardrobe lagi, pastu lantai dia aku kene cover ngan something so nanti tak sejuk sangat. Tak per do it one by one. Nanti dah siap aku leh post kat sini gambo project aku tu hehhehe. Of course with my new digicam.