Thursday, July 20, 2006

Lari dr boss

Semalam adik bongsu aku call nak open table sempena birthday dia. So dia call aku untuk inform pukul berapa nak set time and place. Sekarang ni pulak almost satu opis berkampung kat Brickfields utk projek terbaru ni. Kalau lambat kene LD. Argghhh...
So petang tu patutnya ada meeting. Boss aku nak buat meeting pasal status tapi aku tak nak balik lambat sebab nanti stuck in traffic so bila kala nak sampai rumah and bila kala nak pergi Damansara. So lepas 5.30 aku pun nampak kelibat dia tak de terus aku pack laptop then rush to the lift. Kot dia nampak nanti tak dapat aku nak balik awal. Ada sorang lagi opismate aku pun turut balik awai gak..katanya nak ke klinik di Midvalley...hehehe bole caya ker.

Nasib baik boss aku tak perasan aku dah chau awal. Malam tu adik aku banjer kat Mum's Place. Sedap gak. I ordered Chicken Pong Teh, Ikan Jenahak Lemak Kuning, Prawn with butter n garlic and Fish Ball Soup. The taste...sedap jugak. Bole rekemen la for those yang nak bawak aweks or spouse msg2.