Tuesday, July 18, 2006

Berkampung di Hospital

Anak aku tak sihat lagi. Kali ni dia batuk and muntah dalam tido. Memula aku ingat muntah disebabkan kahak. Sekali tu dia muntah more than 10 times. Aku dah bawak pegi GP twice tapi still no changes. So petang tu aku rush ke hospital. Masuk emergency room. Adik pun aku tengok dah lembik semacam. Tak ceria langsung. Lepas MO cakap kene admitted aku pun just cakap ok jer la. Dalam pada kesian tengok adik aku geli hati sebab dia dipakaikan baju hospital versi kecik. Cute jer hehehe.... Tapi masa dia kene cucuk jarum untuk masukkan drip tu aku sebak kejap.

Lepas pihak hospital buat blood test tgk dia kene virus ROTA. Hmm macam nama junkfood jer aku rasa. Lepas keluar hospital parents aku datang ke rumah. Nasib baik la diaorg datang sebab aku cuak gak nak letak anak aku kat nursery 2-3 hari ni.