Monday, June 19, 2006

Manic Monday

Hari ni dimulai dengan mood yang tak best. Dah la aku terlupa pepagi nak bawak susu kakak ke nursery, terpaksa aku patah balik ke rumah untuk ambil. Lepas tu pulak sepanjang pagi duduk kat opis suasana tak menarik. Aku macam tak tentu hala rasa. Perut tak sedap, badan tak sedap lepas tu ditambah pulak bunyi bising daripada server baru yang nak diconfigure tu memekakkan telinga aku jer pagi pagi. Bikin kepala aku jadi pusing. Tambahan lagi bunyi bising daripada sorang Boss yang duk melepak kat depan aku ni membebel kat DBA depan aku ni. Memang tak best langsung.

Tengahari pulak aku dapat satu berita yang memang tak best. Company yang panggil aku interview ari tu bagi jawapan. Aku dah agak jawapan ini yang aku terima sebab masa 2nd interview tu memang tak best langsung. Tak smooth. Dengan ribut petirnya, lepas tu pulak interview dengan Big Boss diaorg from London via video conference, kejap kejap dc so the interview was not smooth at all. My instinct told me that this was not good at all. So the negative answer that i got this afternoon does not surprise me at all even though i feel a bit frustrated and hope a small miracle will help. But it's not. I guess i have to work here for quite sometime. Dear Allah, please give me strength and motivation to work here....please ..please... My motivation is still low. I don't know when can i regain it.