Wednesday, May 17, 2006

Parking

Darn...i'm really bad in parking a car. No matter how big or small the car is i'm still bad in it. Driving ..no problem but parking well i got lots of problem in that hehe. In fact masa amik lesen dulu sampai 2 kali kene test utk parking. Apsal teruk sangat estimation aku eh? X-opismate aku penah made a statement, "dia ni bawak keter ok tapi bila parking terhegeh hegeh macam baru lepas dapat lesen." Muahahaha...well that's me. Aku ada problem sket bila nak estimate jarak dekat dekat ni. Is it a common problem utk orang yang rabun macam aku ni ker? Tatau la.

Pernah sekali masa aku nak park kereta di side parking di antara kereta lain..this is my biggest problem. Aku dok keluar masuk tak sudah sudah, sampai opismate aku tepon dr opis cakap dari tadi aku dok di spot yang sama tak berubah walaupun aku dah kuar masuk berjuta kali. Even kalau dari jauh nampak kereta cam parking senget tu bole agak tu kereta aku ler sebab aku memang tak reti parking. Untuk guide orang parking memang terer tapi bila sendiri bikin ada problem la...itu macam aaaa.