Thursday, May 25, 2006

Interview

Last 2 days aku ambil cuti sebab nak g interview. Masa dapat call for interview tu aku tak de la kisah sangat pun tapi lepas member aku cakap company tu besar sebab mampu sewa office kat tkt atas KLCC tu aku pun cuak gak la. Tapi lantak ler belasah jer la. Aku ada buat research sket pasal company tu and found out mmg besar pun. In fact masa aku melangkah masuk ke office tu rasa cam lain jer sebab it is spacious and seems so quiet. Masa interview tu banyak dia tanya soalan pasal kerja la so aku just explain jer la apa aku dok buat selama ni. Dah memang itu pun yang aku dok buat. Pastu bila dia tanya kalau kene travel extensively nak ke. Hmm bab travel ni aku suka jer nak nak plak kalau oversea...hehe... Tapi yang membuatkan aku rasa cam tak qualified jer for this is diaorg nak cari sorang jer for Asia Pacific. Hmm sorang jer dalam Asia Pacific...dah tentu tentu tough fight. Kalau dapat pun aku kira beruntung sesangat la. So aku tak menaruh harapan tinggi pun. Lain la kalau aku jer yang diinterview hehehhe...which is impossible. Masa dia tanya aku demand berapa pun dia tak de nego sket pun. Nampak sangat company ni kaya giler sebab bagi aku dah banyak ler aku mintak tapi bagi diaorg mungkin ciput jer kot. Ye la source dia pun dari UK.

Tak per la aku tak kisah sangat, kalau ada rezeki yang ditentukan untuk aku, alhamdulillah, kalau tak de nak buat cemana. In fact, dah dipanggil interview ni pun kira aku rasa something gak la sebab bukan senang diaorg nak panggil apatah lagi kalau yang dia nak cari tu sorang dalam Asia Pacific. Terasa diri ni dihargai sket..-->kes pujuk hati ler ni hehehe.