Friday, June 23, 2006

12 hours of working

Last 2 days, mmg keletihan aku. Mana taknya, masuk keje pukul 7:45a.m, balik pun 7:45p.m. Terasa letih otak aku seharian berfikir. Balik jer ambil my kids kat nursery then headed back home. Nasib baik la hubby aku dah beli tapau jer. Tak larat aku nak masak kali ni. Masa CSI aku dah berdengkur depan TV. CSI ke mana, aku ke mana. Aku terjaga kejap tengok anak anak aku tengah layan roti kaya dengan babahnya. Hmm aku pun masuk bilik terus tarik selimut. Tak larat betul aku nak layan they all. So semalam, aku balik awal sket, nak kata awak tak de la awal sangat pun. 6:30 jugak. Sampai kat rumah sempat la masak yang ringkas ringkas. Pastu lepas masak keluar kejap ambik adik aku kat komuter station. Balik baru soru beramai ramai. Hectic betul life skrg sejak dua menjak ni. Ni semua gara gara project tak settle settle ler ni. Letih la...