Tuesday, May 09, 2006

Pray so hard....

Hari ni aku bukak email. Aku ternampak satu email yang begitu menarik hati aku. Terdetik dalam hati aku. Is this the answer of my prayer? The job that is being offered memang sesuai sangat sangat dengan apa yang aku dok cari cari selama ini. Aku terus bukak balik Career Profile aku dan Borang PD. Alter sket sana sini then i'm done. Esok aku nak ngadap Yam Tuan Besar nak mintak sokongan. Hopefully this time dapat la. Masuk kali ni dah 3 kali aku mintak. Yea, bukan pertama dan kedua tapi kali ke TIGA aku cuba dapatkan sokongan daripadanya. Aku berdoa sangat sangat dimakbulkan kali ni. Semoga Allah perkenankan doa aku selama ini. Rezeki di tangan Allah, itu yang aku pegang jadi restuilah pemohonan aku ni. Kenapa la susah sangat Yam Tuan Besar nak lepaskan aku. Aku bukan terer sangat pun buat keje. Banyak gak kantoi sebab tak reti jawab, tak reti buat presentation, tak reti buat report so tolong la sign surat sokongan ni. Amiiinnnn.