Wednesday, March 01, 2006

Arggghhhh

Tension betul ari ni. Dah la kena sound dalam email pastu kene bombart lak terang terangan depan org lain. Macam la kesalahan aku tu besar sangat. Ala setakat aku tak isi timesheet pun jadi isu besar. Memang salah aku tak isi. I admit that is totally my mistake tapi you don't have to make it soooo serious. Macam la aku ni dah pegi jual source code company kat tpt lain. Orang yang buat tu pun tak kena marah, terlepas lagi ada. Aku yg setakat tak isi timesheet ni kena bombart gegila. Memang aku menyampah betul dengan mamat ni. As if like selama ni aku tak buat kerja langsung. Padahal bagai nak rak aku deliver kerja selama ni. Apa dia buta ker tak nampak sampai sanggup cakap aku LLB. Sireh betul. Selama ni aku bole keep up my work tapi bila kene bombart cam sireh ni aku rasa my motivation level drop to -100.