Thursday, February 23, 2006

Lunch hour

Hari ni kene drive balik. Semalam dah syok syok hubby hantar g tpt keje. Best jugak kan kalau g keje org anto. Takde la nak pk nak lalu jalan mana, nak parking ler(aku bab parking ni mmg lemah sket). Smlm pun lunch ngan hubby aku. Dia cuti so bole la dia jemput aku g lunch kat Alamanda. Lepas lunch sempat dia ajak aku g tgk Mitsubishi Lancer yg baru tu. Masuk ni dah 2 kali dia dok ajak aku tgk keter yg sama. Hmm..nak beli keter, maleh la nak pk sebab nak sambung hutang lagi, pastu nak kene pk duit maintenance nya lagi...Byk ringgit terlibat nanti. Lain ler kot gaji aku 5k bole la sambo satu.
Pastu aku g Mc D sebab Miza ngan Ayin suh tapau Mc Chicken. Beratur panjang gak. Punya la lama beratur aku pusing belakang sekali ternampak muka yg aku kenal tapi nama dia aku lupa. So aku just tegur dia without mentioned her name. Karang salah nama haru jer. Sepanjang perbualan kami mmg aku tak sebut langsung nama dia. Pastu bila dah sampai opis aku tanya Miza nama minah yg aku jumpa tu. Rupanya Florence...hehehe jauh lari drp sangkaan aku sebab aku dok terpk pk nama minah tu sama ada Wendy tak pun Winnie. Nasib baik aku tak sebut, kalau tak, isk malu....
So pada sesapa yg kalau aku tegur tapi tak sebut nama tu memang aku terlupa nama bukan buat buat lupa. Mintak mahap bebanyak ler...