Tuesday, October 11, 2005

Testing

Aku datang lambat sket ari ni sebab hujan. Ni yang rasa cam nak beli keter satu lagi nih. Aku ingat kalau nak beli keter pun nak beli Kancil jer la buat belasahan. Tak yah beli keter besar sebab Kancil road tax murah hehehe...kedekut ke aku? Nope i don't think so. Itu jimat namanya. Big diff beb.

Sampai je aku kat opis mamat boss yg dah tak jadi boss aku tu dtg menempek kat tpt aku suh aku test something hehehe...tunjuk terer..hehhe tak per la kasi can. Lagipun bukan selalu. Sekali bila test tak bole masuk gak. Member pun boring aaa. Aku tanya sapa buat settings? Dia cakap dia buat sendiri. Hehehe aku dah agak. Sambil tu sempat jek diri sendiri kata expert bab explore ni. Whatever la encik oii.... Aku dengar jer la.

Lepas tu tengahari pegi Exchange plak buat testing ngan developer. Minah ni beriya suh aku test walaupun aku dah cakap 2nd phase. Sekali test 100% fail. Bukan apa aku dah bagitahu aku tak masukkan test case untuk 1st phase. Dia nak jugak masukkan tapi bila dah fail dia merayu plak kat aku suruh keluarkan. Hehe..aku tak masukkan pun lagi. Nasib baik. Tu ler aku cakap byk kali tanak dengar. Nak jugak dengar cakap dia. Lain kali dengar ler ckp org lain sama.