Thursday, August 04, 2005

Miscarriage

Hmm this month jer aku dengar 2 org dah miscarriage. Sorang opis mate aku and sorang lagi wife opismate aku. I can understand how they feel sbb aku pun pernah miscarriage. Tension sangat masa tu sbb right after that aku rasa everybody macam menyalahkan aku. Ramai yg tanya macam mana jadi. Walaupun it is just a question yg kadang kadang org tanya untuk pembuka cerita tapi masa tu aku rasa tak bole terima hakikat. Tension jangan cerita la. Kebetulan masa pantang tu aku duduk dengan mak mentua sebab mak aku still keje lagi masa tu. Duduk dengan MIL tahu saja la walaupun dia tak mendera aku tapi lain rasanya. Mungkin ada org yg bole tp still u can feel the difference.
After the incident tu aku selalu terpk what have i done that i received such thing like this. Tapi lama kelamaan aku bole accept masa tu tak ada rezeki. Masa tu everytime org citer aku akan rasa sebak tapi skrg dah tak lagi. Time heal the wound.
Pengalaman miscarriage sangat menyakitkan. Lebih sakit drp bersalin. Sakit dia mmg tak terkata. Maybe ada certain people kata tak sakit well it depends pada individu itu sendiri la. Sakit physically and mentally.

Ok la till then chow...