Friday, July 01, 2005

Burn the midnight oil

Malam ni aku kene stay up sebab nak kena siapkan presentation untuk esok pagi. Tadi masa tgh tengok LOST aku dah ngantuk sesangat. So aku pun pesan kat hubby aku, aku nak tido sekejap pukul 12 tgh mlm nanti dia kena kejutkan aku. So tepat pukul 12 tadi dia kejutkan aku. Tapi aku mengantuk gilerr…so aku sambung tido. Tapi aku rasa my subconscious mind dok kejutkan aku suruh bangun sebab keje tak siap lagi. So around 1 o’clock aku terjaga. I started working by 1.30 a.m lepas minum kejap ler and buat itu ini…Aku sempat susukan anak aku sekejap sebab dia tetiba bangun mintak susu. Adat la org beranak kecil. Ngantuk beb.

Semalam aku pergi Legend hotel sebab ada convention. Actually convention tu setengah hari tapi aku pegi pagi tu aje. Dalam pukul 11 pagi aku dah chow pegi Faber Tower. From Legend aku naik cab ke Faber. Aku amik cab depan The Mall tu. To my surprised, cab driver tu sebijik Mawi peserta AF3 tu …hahahaha. Rambut ala ala Mawi dengan janggut sejemput tu. Nak tergelak pun ada sebab memula naik cab tu ingatkan Mawi jadi cab driver.

Sampai kat Faber aku ambil laptop kat yati. Aku tinggalkan laptop aku smlm sebab tak nak tinggalkan dalam kereta. Sekarang org suka curi laptop dalam kereta. Buat kerja kejap pastu pegi visit Abg Rezal kat spital. Kesian dia accident ngan sorang Ah So.

Petang tu ada majlis mkn mkn meraikan pemergian Delinn n Ron ke TM. Sedih gak la sebab diaorg antara yg rapat ngan aku masa keje. In fact diaorg antara my best team mate dalam CMMI. I like working with them. Tak banyak masalah. Dengan delinn aku dah lama jadi teammate dia since kat IBOA lagi. Miss that moments. I will definitely miss u guys.

Petang tu sambung meeting lagi then baru balik.

Hari ni ada jamuan makan makan lagi kat Cyberjaya. Agenda yg sama tapi menu berbeza. First time rasa laksa Sarawak Leha, rajin Leha masak. Pastu pinky bawak laksa johor. Miza bawak pudding cocktail. Guy sponsor KFC. Semuanya sedap belaka. Aku makan byk jugakla. Aku bawak apa? Aku bawak perut jer….hehehehe…aku just bagi duit collection jer. Tak sempat la nak masak.

Tadi sebelum balik masa salam Delinn n roni sedih la tapi adatla pertemuan n perpisahan. Dah kurang geng aku kat opis. Kurang geng nak tgk diari AF tengahari kat café, kurang geng ngumpat hehehe…tapi tak per ym ada bebila bole bergossip kekekeke….sempat lagi tu. Anyway delinn, ron aku really wish korang happy kat tpt keje baru. All the best ok and jgn lupa we all kat sini once dah berjaya nanti. Ok la till then…Selamat Malam n Sweet dream.