Monday, July 10, 2006

Berakhirnya WC

Alhamdulillah this day come at last. Aku memang bukan big fan of WC la. Kalau orang bole rancak bercerita pasal game itu la ini la...i can ignore them. It does not interest me at all. Maybe aku golongan minoriti la but what the heck. Aku bukan peduli pun sapa menang sapa kalah. Tak de kena mengena dengan hidup aku. In fact masa opismate aku dok rancak bercerita dengan sorang client aku pasal Roberto Carlos aku bole buat muka blur. Memang aku tak kenal pun sapa dia. Aku penah dengar few names jer la like Owen, Ronaldo, Ronaldinho and few others yang muka dia aku tak kenal sangat pun. Aku pernah gak teman hubby aku tengok but tak sampai half way pun aku dah berdengkur sebelah dia. Tapi aku pelik la media buat promotion bola ni gegila macam la there's nothing else important in this world selain dr bola. Promotion puasa, zakat tak de la pulak sampai macam ni punya hebat. Nak kata Malaysia one of the team yang masuk WC tak juga tapi promo sket punya gempaq. Iklan kat TV pun bukan main hebat. Kalau Malaysia masuk WC aku tak tahu la macam mana gempaq diaorg buat promo kat tv n radio. Dah nak masuk bulan rejab ni takkan tak de promotion kot untuk orang beramal. Takat time bulan ramadhan jer tunjuk Ct ngan mawi mengaji, tunjuk gak la time biasa biasa ni gak. Sejuk sket negara ni, tak de la orang makin biadap. Ye dak....