Tuesday, April 04, 2006

Incompetent

Hari ni aku terasa diri incompetent. Kenapa? Hmm aku ada buat silly mistake. Bagi aku benda tu mistake la sebab aku tak deliver kerja dengan betul. Tambahan pada mistake aku tu, aku terasa malu dan incompetent teramat sangat. Aku hantar interim report sempoi jer sebab nak cepat. Lagipun orang yang nak pakai report tu suh aku email kat dia dengan segera. Masa aku email tu pun aku ada mention yang report tu tak complete tapi after lunch aku tgk boss aku reply email aku tu and attached together report yang sama cuma cara penyampaian berbeza. Report tu bole dikatakan kalau diukur dari segi perbezaannya macam persembahan Ning Baizura ngan student AF la. Nampak sangat ketidakmatangan aku dalam menghasikan report yang baik. I feel bad sebab boss aku emailkan report dia lepas dia baca report aku tu. Bukannya apa cuma terasa diri ni kecil compared to him. Sorang member aku ni cakap toksah risau sebab aku bukannya Manager nak concern pasal tu but still aku rasa tak best sebab tak deliver yang sepatutnya. Tak per la lesson learned.