Friday, April 07, 2006

Gambar horror

Eeeee nyesal aku bukak link yang member aku bagi. Bila aku tanya link ni untuk apa selamba jer jawab IQ test. Memula aku bukak ok lagi sebab memang ada gambar gambar utk test spatial intelligence tu tapi bila last gambar tu aku tak tahan. Terperanjat besar aku. Hampeh betul. Memang menyesal aku bukak sekali dengan sound effect. Kebetulan sebelum tu memang aku dengar lagu. Keluar pulak gambar hantu horror. Bergerak ke arah aku lak tu. Memang terjerit aku kat situ gak sampai member depan meja aku tu pun terkejut sebab tetiba aku menjerit. Dia ingatkan apa hal la aku menjerit. Member yang bagi aku gambar tu siap gelakkan aku...dia cakap dia dah agak aku mesti menjerit. Bagai nak luruh jantung aku. Korang betul ler tak baik buat aku camni tau. Terus aku rapatkan laptop aku tu. Aku tak berani nak tutup. Nasib baik sorang PM datang tpt aku then aku mintak dia tutupkan gambar tu baru aku berani mengadap laptop aku balik. Lesson learned : Jangan bukak link sebarangan walaupun drp orang yang anda kenal.