Monday, February 26, 2007

Lama dah tak menjengah ruang ni. Sejak cuti aku busy tak lekat kat rumah. Pergi jemput parents kat kampung la, hantar orang ke airport la, shopping la. Sebelum bercuti aku sempat luangkan masa jumpa Big boss. Ingatkan nak jumpa sekejap sekali tu lama jugak la. Almost 2 hours. Dengar amanat dia yang terakhir. Few days before that my immediate superior jumpa. Dia kata mungkin tak sempat nak jumpa aku last day nanti. So he handed me something. I thought it was something from the company but he said from him. Kata kata terahir tu kira syahdu la jugak kalau orang lain dengar tapi aku masa tu tak de perasaan. Entah la aku ni kekadang bila penuh perasaan tu cengeng sangat tapi bila time heartless tu bole stone jer. Maybe masa tu aku busy memikirkan mana nak letak barang barang aku yang dah lama kat opis ni selama 8 tahun, dengan buku aku la, majalah ler, surat surat yang aku tak pernah failkan. Betapa tak organize nya aku selama 8 tahun lebih. Isk kene berubah ni. After this kene buat cam member aku depan meja dulu. Makcik tu punyala organize sampai surat opis bg kat dia sume dia masuk fail. Bagus sekali.

Back to immediate boss aku tadi, he actually gave me a branded pen. Kalau ikut kata boss aku dedulu "signing pen" namanya. Hmm tak pernah aku dapat hadiah daripada boss selama aku kerja kecuali masa praktikal dulu. Tapi bila aku pk balik boss dulu kebanyakannya tinggalkan aku meaning diaorg bertukar department , takkan la dia nak bagi kat sumer org hadiahkan. Ni takat 2-3 orang belah mesti la dia bagi betul tak.

What ever it is tercapai jugak hasrat aku untuk meninggalkan company ni dengan cara baik. Alhamdulillah.