Wednesday, March 16, 2005

Newbie

I'm a newbie here....
well this is the first time i write since 15 years i have stopped writing. Actually masa dulu dulu aku rajin gak menulis sbb dulu bercita cita nak jadi penulis... cewah..tapi ntah mcm mana bidang dah tersasar sejak masuk kelas sains masa sekolah menengah. Dulu beriya aku tulis cerpen la sajak la sekali bila dah tinggalkan bidang tu mmg aku tak pernah berkecimpung langsung and at last semua tu dah berkarat. In fact masa matrik aku kene tulis sajak pun aku dah tak reti tulis. Ala stop la citer dulu dulu tu now we will talk on what is happening around me.

Besok aku ada presentation depan semua developer. Workshop la macam tu lebih kurang...aisey aku ni dah la mmg tak terror bab nak bercakap depan ramai ramai org ni. Apsal la boss baru aku ni pi pilih aku lak tetiba.
Hmm 2-3 hari ni aku dok practise slide yg ada tuh sampai Leha (opismate yg duduk depan meja aku) pun tanya dah terer ker nak present petang besok..hehehhe. kronik kes aku ni. Kalau setakat geng geng developer jer tak kisah sgt tapi kalau CEO ngan all the Heads yg dtg tgk aaaarrgghhh parah aku.